Sunday 19 November 2017

Alfred Georgeson Forex Trading


Nåde til deg og fred fra Gud vår Fader. Takk for at du har funnet oss og vi personlig utvider innbydelsen for at du skal bli med på vår reise for å kjenne Kristus og gjøre ham kjent. Vi er ydmyket av Guds nåde og overveldet av nåden som har gjort oss Pastorer i denne voksende departementet kalles ImPACT Vi tror vi lever i begynnelsen av hva som skal være Church8217s fineste time og vi har unike muligheter til å dele Guds rike med hele verden. Faktisk blir våre hverdagsliv lerretet som Gud viser sin nærhet til sin medmenneske. Når du leser gjennom vår nettside, vær så snill å bli en engasjert partner i denne tjenesten når vi prøver å fremme Guds rike ved å lage modne disipler som befrier verden med Kristi kjærlighet. Ekte mennesker. Radikal Kjærlighet. Varig innvirkning. Velkommen til virkelighetens alder. Pastor EJ forsterker Kia Simpkins ImPACT CHURCH RICHMOND 2017. Alle rettigheter reservert. Site Designet av: VICTORY AGENCY.2pipsforex (Global Clearing Group LTD) Gjennomgå Besøksside Etter deponering USD2000 mistet jeg det innen et par sekunder. EKSTREMT aggressive stopp-tapjegere og svært uhøflige mennesker. 100 bekreftet SCAM brok jeg ble scammed av 2pipsforex. IKKE åpne en live konto jeg kjøpte en EA kalt ProfitabeFXEA for USD 1500, og jeg åpner en live konto på 2pipsforex. Jeg satte minimale handelsstørrelse til 0,01 og jeg forventet å se at handler ikke ble akseptert, fordi deres minimale handelsstørrelse er 1 mye. (Deres minimum er 1 mye, ifølge dem selces.) Handelen ble åpnet etter et par sekunder. Lotsize 0.01. MEN. en handel med mye størrelse 5 ble åpnet HVOR var det ikke denne handelen med en ugyldig handelsstørrelse akseptert og omgjort til en 5-partikkelhandel I løpet av en splittet sekund etter at handelen åpnet, toppet prisen ned i et veldig stille marked. På bunnen av denne toppen nede, ble en SELL-handel åpnet, straks etterpå, prisen toppet opp, slo stoppeløpet, og 1875 dollar var borte innen et delt sekund. USD 125 var igjen. NÅ HVIS EN SAMMENSETNING SOM DENNE JEG UTSTEDTE NÅR NÅR DET SAMME OMSTEDET, FANTE I DETTE HANDELET SOM HAR SKADES. Så jeg kontaktet ProfitableFXEA (sannsynligvis Billy P. Carroll) via Skype og megleren via e-post. ProfitableFXEA, fortalte meg å snakke med megleren. Megleren var ganske uhøflig (Litsa Peters), og de klandret EA. Da fortalte de meg at deres minimumsstørrelse var 5 masse. De hadde åpnet en profesjonell konto for meg med en minimumsstørrelse på 5. Ja, riktig. Jeg har ikke bedt om å åpne en slik konto. Én dag før dette hadde jeg bedt dem om minimums - og maksimumsstørrelsene, og Francine Walton fra 2pipsforex svarte meg og fortalte meg at minimumet deres var 1 mye og maksimumet var 1000 mye. Så det store spørsmålet er. HVORFOR var en handel med 5 mange åpnet, da EA ønsket å åpne en handel med stor størrelse 0,01. Jeg forventer at handelen skal avvises. Jeg forventer ikke at handel skal åpnes på 5 partier. Nå fortalte de meg at en standard acount hadde en minimumsstørrelse på 1 mye. Når du åpner en konto med 2pipsforex, spør de aldri deg hvilken type konto du vil ha. De nevner ikke det hvor som helst på deres nettsted også. Med bare USD 125 igjen på kontoen, ba jeg dem om å bytte den til en standardkonto. De gjorde. Jeg var ferdig for dagen. Neste dag, denne morgenen, prøvde jeg det igjen med bare USD 125 igjen og en stor størrelse på 1. Den andre handelen EA åpnet, gikk positivt, men det var ikke lukket. Så jeg prøvde å lukke det manuelt til 20 dollar. MEN lukkingen ble ikke utført. 2pipsforex forhindret å lukke denne handelen. Handelen var låst. Det tok flere sekunder, og i løpet av denne tiden gikk prisen SUDDEN i motsatt retning, og slår igjen stopplampen igjen, noe som resulterte i 75 tap. Nå er bare USD 50 igjen. Jeg kontaktet dem igjen, og de svarer ikke lenger. Ive informert dem om at jeg fortalte dette på internett, og som et resultat tok de de resulterende 50 dollar ans lukket kontoen. Dette er deres siste e-postadresse: Dear Sir, Som du har postet bedragerisk informasjon om vårt firma, er kontoen din stengt, 50 USD Svindelavgift er trukket fra kontoen din. Med vennlig hilsen, Litsa Peters Regnskapsavdeling Global Clearing Group Ltd 2pipsforex Prime Clearing Medlem av EUEDEX European Union Electronic Derivatives Exchange Registrert medlem ID: PCM-2233 Ive leser mange flere historier på andre fora om folk har de samme sakene som jeg opplevde ovenfor. (åpner 5 mange handler, topp for å stoppe tap, etc.) Så det er bekreftet at 2pipsforex. cmo er en svindelmegler. De låser handler og aktivt stopper jakt på en svært aggressiv måte. Har noen tatt (lovlig) handling eller noe annet Hva jeg vil gjøre: - Kopier denne anmeldelsen og begynn å legge det på hvert handelsforexforum jeg kan finne. Jeg vil be deg om å gjøre det samme, for å spre denne informasjonen. - Link fra Facebook og Twitter til denne anmeldelsen. - Rapporter denne svindelen til Facebook, Twitter, Instagram, og sannsynligvis andre sosiale medier, hvor de har kontoer. - Inviter dem til å komme hit og reagere (de vil nok ikke gjøre det eller de kan forsvinne) - Rapporter denne forex-svindelen til Interpol, FBI, regulatorer og andre myndigheter. Jeg vil lage en fullstendig og komplett dokumentpakke med bevis på at jeg kan sende til dem. - Rapporter denne svindelen til Neteller. Flere tips eller kontaktdetaljer er høyt verdsatt. Hvis du har blitt svindlet også, vennligst kontakt meg, og jeg samler også dine opplysninger. Listen over personer som blir rammet av disse kriminelle, vokser jevnt. Maurice Tjene 3500 pips per måned på min valgte valutaparing var aldri et problem siden jeg kan stole på de daglige rapportene jeg mottar fra dem. God plattform, gode penger tjent og vennlig service team 2pipsforex er mye bedre enn andre nettbutikker i disse dager. Prisene er vanligvis på gjennomsnittlig til høy inntektsannsynlighet, noe som gir meg mange sjanser til å tjene godt sett med pips. Jeg trenger sjelden å finansiere kontoen min siden jeg lager nok egenkapital til å bytte for de neste dagene eller så. Kundeserviceteamet er profesjonelt og raskt å svare på eventuelle spørsmål jeg har for dem. Å være megling er scammer jeg deponerte 2000 og de stjal meg med en enkelt operasjon, min EA ble satt til å åpne 0,10 trader og de åpnet 5.0 - Ive fordømt Interpol Alt er bra for meg. Daglige signaler er nøyaktige, og det tillot meg å handle med svært lite tap. Gode ​​forhold så langt og tiltalende resultater, så jeg er glad for å holde tingene i gang. Jeg trenger ikke å bryte selv og det er et stort pluss for meg. Kundeservice er flott og svarene er raske enn forventet. Kakanj, Bosnia-Hercegovina Sterke og gode daglige signaler, nesten nøyaktige rapporter og raske uttak. De er perfekte i alle aspekter. Kommunikasjon er også rask og vennlig oppførsel. Alt går jevnt og jeg håper at jeg vil bo hos dem lenge. AMBADI SOMAN 8:37 AM (11 timer siden) til kontoer Kjære herr, pls kreditt min provisjon på 165 usd i min LR acnt U3652953. LR Acnt. Navn - Abdulsalam Muhamed Haris. ACNT NUMBER - 5117 ACNT NAME - Ambadi Soman. Med hilsen, Ambadi Soman accounts2pipsforex 5:18 PM (3 timer siden) for meg Kjære herre kjære venner, dette er mine samtaler med GCG (2 pips forex) For å ta ut dine IB-provisjoner må du bekrefte IB-statusen din og introduser til oss minst 3 kunder, ikke bare en du har introdusert. Litsa Peters Regnskapsavdeling Global Clearing Group Ltd 2pipsforex Prime Clearing Medlem av EUEDEX European Union Electronic Derivatives Exchange Registrert medlem ID: PCM-2233 AMBADI SOMAN 8:23 PM (4 minutter siden) til kontoer, kjære herr, kan du veldig mye for din mail. og jeg trenger ikke pengene. Jeg introduserte en klient og jeg tapte 552 usd på en dag bcse av ditt forfalskningssystem. og igjen spør du meg om det. som du folk r spoiling navnet på forex markedet. Klikk her for å svare eller videresendeAlle stjernestrukking starter 2017 med FANGIN og HEADBANGING Det vil inneholde en ASW Dream Match som dagens ECCW-mester El Phantasmo går en på en med tidligere ASW-mester GANGREL The Vampire Warrior. India kom tilbake i årets sluttbevis for å si at han er klar til å møte den nåværende ASWhellip Fortsett Reading Billetter går fort Front Row har allerede solgt ut Billetter til ASW8217s Year End Awards show gjør perfekte strømpebukser for den bryterventilen på listen Klikk HER for å få dine billetter i dag til de hotteste begivenheter i byen i løpet av ferien Fortsett lesing Jenter Gone Wrestling presenterer SEASONS BEATINGS fredag ​​9. desember DØRER ÅPEN OM 630PM KLIKK PÅ 730 PM ALICE MCKAY BUILDING CLOVERDALE FAIR GROUNDS 6050A 176 St. Surrey Dame og gentleman sin gang igjen for noen Jenter Gone Wrestling action. Vi er stolte over å få det beste i underholdning og ønsker at du skal nyte thehellip Fortsett å lese

No comments:

Post a Comment